• Gratis verzending vanaf € 35,-
  • Voor 12.00 uur besteld, morgen in huis
  • 30 dagen retourgarantie
  • 2 jaar productgarantie
  • Klantenservice 0573 - 29 82 27

Retourneren

Artikel retourneren

We willen graag dat je tevreden bent met onze producten. Is een product helaas toch niet wat je verwacht hebt en wil je het retourneren? Geen enkel probleem, je kunt een artikel zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Mits ongebruikt natuurlijk. Uitpakken en bekijken mag natuurlijk wel.

Je kunt een artikel aan ons retourneren met het volgende retourformulier.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt een artikel zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Artikelen dienen -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking en in een stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Voor bestellingen op www.rostimepalshop.nl gelden de volgende retourvoorwaarden:

  • De retourzending vindt plaats binnen 30 dagen na aankoop
  • Artikelen zijn compleet, niet gebruikt en niet beschadigd
  • Artikelen zitten nog in de originele productverpakking
  • Het ingevulde retourformulier is toegevoegd aan de retourzending

Indien je een bestelling retourneert, die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, zal de bestelling helaas weer naar je teruggestuurd worden.

Kosten voor retourneren

Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd en op eigen kosten te worden verzonden. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden geweigerd. Zorg dat je altijd een volledig ingevuld retourformulier toevoegt, zodat we binnen 14 dagen het gefactureerde aankoopbedrag kunnen terugstorten. Bij bestellingen die geheel worden geretourneerd betalen wij ook netjes de door jou betaalde verzendkosten terug (€ 1,00 bij PostNL zendingen of € 4,95 bij DHL zendingen).

Je kunt jouw bestelling terugsturen naar:

Rosti Mepal
T.a.v. klantenservice
Aalsvoort 101
7241MB Lochem

Verkeerd artikel ontvangen

Wanneer je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer 0573 - 298227 of middels ons contactformulier. Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk het juiste artikel toe. 

Beschadigd of defect artikel

Het kan in een enkel geval gebeuren dat het door jou bestelde artikel is beschadigd tijdens het transport, of dat je een defect artikel hebt ontvangen. Als dit het geval is, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer 0573 - 298227 of middels ons contactformulier. Wij zorgen dan zo spoedig mogelijk voor een nieuw, vervangend artikel.