Rosti Mepal maakt gebruik van cookies om o.a. advertenties te kunnen vertonen en om uw gebruikservaring op de website te verbeteren.

Door gebruik te blijven maken van onze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kunt u vinden in onze cookie policy.

  • Gratis verzending vanaf € 35,-
  • Voor 12.00 uur besteld, morgen in huis
  • 30 dagen recht van retour
  • 2 jaar productgarantie
  • Klantenservice 0573 - 29 82 27

Bestellen bij Rosti Mepal

Bestellen bij Rosti Mepal is heel eenvoudig

Bij Rosti Mepal kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week snel en gemakkelijk online bestellen. Alle bestellingen die voor 12.00 uur betaald zijn, worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen tussen vrijdag 12.00 uur en maandag 12.00 uur worden op maandag verzonden en, in de meeste gevallen, op dinsdag geleverd.

Bestellen gaat in een paar stappen en werkt als volgt:

Stap 1: Kies je product
Kies het gewenste artikel en kleur. Plaats het artikel in de winkelwagen door te klikken op de knop 'bestellen'. Er verschijnt nu een venster waarin je ziet dat het product in de winkelwagen is geplaatst. Hierna kun je kiezen om verder te winkelen of om naar de winkelwagen te gaan door op de betreffende knop te klikken.

Stap 2: Winkelwagen overzicht
In de winkelwagen zie je alle producten die je in de winkelwagen hebt geplaatst. Je kunt hier aantallen wijzigen en producten uit de winkelwagen verwijderen. Wil je naar de kassa? Klik dan op 'volgende'.

Stap 3: Persoonsgegevens
In deze stap vragen wij je om je persoonlijke gegevens in te vullen, zoals je naam en afleveradres. Heb je al jouw gegevens correct ingevuld? Klik dan op 'volgende.' 

Ben je al klant bij ons? Dan kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Daarna krijg je een overzicht van de bestelling.

Stap 4: Aanvullende leveringsinformatie en betaalmethode 
Hier kun je aangeven of je het pakketje op het factuuradres, een ander adres of bij een DHL Servicepunt afgeleverd wilt hebben. Om een pakketje bij een DHL Servicepunt te laten bezorgen, vul je na het aanvinken van deze optie, jouw postcode en huisnummer in de hiervoor bestemde velden in en klikt daarna op 'vernieuwen'. Je kunt nu via het dropdown menu een servicepunt naar keuze aanklikken. 

Nadat je een afleveradres hebt gekozen, kun je in het veld rechts de gewenste betaalmethode kiezen. Je hebt de keuze uit de volgende opties:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bankoverschrijving / geld overmaken (+ 2 werkdagen)
  • Bancontact / Mr Cash (alleen voor België)
  • AfterPay

Meer informatie vind je op de informatiepagina over de betaalmethodes.

Stap 5: Controleer je bestelling
Hier vind je een overzicht van jouw bestelling. Controleer deze en pas aan indien nodig door te klikken op 'vorige'. Als alle gegevens kloppen, klik dan op 'bestelling plaatsen'. Hiermee bevestig je jouw bestelling. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. 

Stap 6: Betaling van je bestelling
Je komt in het betaalscherm terecht bij de door jouw gekozen betaalmethode. Na de betaling krijg je een bevestiging van je betaling per e-mail. Jouw bestelling wordt nu door ons verwerkt en verzonden. 

Account aanmaken

Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je ervoor kiezen om je adresgegevens op te slaan door te kiezen voor de optie 'ik ben nieuw'. Je kiest dan zelf een wachtwoord. Wanneer je de volgende keer bestelt, klik je op 'inloggen' en hoef je alleen maar jouw e-mailadres en wachtwoord in te vullen.

Wachtwoord kwijt?

Ben je het wachtwoord vergeten? Je kunt deze als volgt opvragen:

  • Ga naar de pagina 'wachtwoord vergeten' 
  • Vul het e-mailadres in waarmee jij je hebt aangemeld bij de webshop.
  • Druk vervolgens op de knop 'verstuur' en je ontvangt een e-mail bericht, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Houd er rekening mee dat het wachtwoordsysteem hoofdlettergevoelig is.

Bestellen met een kortingscode

Om gebruik te maken van een actie- of kortingscode, kun je de code tijdens de bestelling invullen. Dit kan in het winkelwagenoverzicht, onder het kopje 'Heb je een actiecode / voucher / cadeaubon?'. Vul de code in en de korting wordt direct berekend. Als de kortingscode niet geldig is, wordt dit direct getoond door een melding in het scherm. Vul de code zorgvuldig in, want deze is hoofdletter- en spatiegevoelig. Het is niet mogelijk om per bestelling meer dan één kortingscode te gebruiken.

Bestelling annuleren

Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren nadat je deze hebt betaald. Wanneer je de bestelling niet meer wilt ontvangen, kun je deze weigeren aan de deur. Het pakketje wordt dan teruggestuurd naar de webshop en je betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort op jerekening.

Vragen over uw bestelling?

Heb je vragen over je bestelling, neem dan telefonisch contact op via 0573 - 298227 of stel je vraag via het contactformulier.